GREJEN MED SOMMAREN

grejen med sommaren är mycket. Du kommer tillexempel märka att natten knappt finns, du lever och tiden står stilla. Du kommer se nya kärlekspar som vandrar på stadens gator. Du kommer se folket som skejtar istället för går. I varenda park kommer man se människor som grillar och dricker lite för mycket. På alla badställen finns det ungar som skriker och förstör stämningen. Man struntar i vart man är och vad klockan är. Man är med folk man tycker om och lever sitt liv. Tonårslivet. man vandrar samma gator fram och tillbaka, man stannar på vissa ställen. Man träffar nya människor och lämnar kanske några. Min förra sommar var bra, men denna ska bli bättre.

lite av min sommar 2011

hade haft skolavslutning och var glad med fina vänner


träffade några från east fm gänget


åkte på kollo och fick massiv av nya vänner och ett minne för livet


en sommar utan ben&jerrys funkar ju bara inte

firade midsommar på landet i dalarna med min bästa vän

f
hängde vid peace and love


vågade mig på en förändring


var så trött att jag sov sittandes

gick en promenad en sjukt varm dag


en natt då man inte visste vad klockan var

tog ego bild med sångaren i broken door



träffade han som är hela min värld - håkan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0