VICTOR SVEDBERG!

Vi har aldrig träffat varandra, men är det någon här på jorden jag på riktigt kan kalla för min bror förutom min biologiska bror så är det du. Vi har känt varandra sen vi gick i 7an, vi vet det mesta om varandra och våra konversationer mellan himmel och jord är lite utav det bästa som finns. När man är glad för någonting och berättar det för dig, blir du alltid så himla glad för min skull också även om det inte rör dig nånting alls. Du sprider sådan glädje och du är så knasigt bra så jag finner inga ord. När man är lite nere och allting inte riktigt är på topp, då har du alltid funnits där för mig. Under dessa 3 år har du aldrig svikit mig. Aldrig någonsin. Jag hoppas inerligt att jag aldrig har svikit dig heller. Jag vill bara ditt bästa vilket jag vet att du vill mitt bästa också. Alla stunder då du fått mig att skratta så tårarna bara rinner. Alla gånger vi hjälpt varandra med små som stora saker. Allting från stora problem, till läxor osv. Du är fan helt jävla knäpp på ett riktigt härligt sett. Vet inte riktigt kände bara för att skriva av mig lite om dig. Det var längesen nu. Jag älskar dig det vet du, och jag längtar så tills den dagen vi står öga mot öga. Victor du äger, du är bäst bror.

HAHA hittade föresten en gammal bild du gjorde på oss...


Kommentarer
Postat av: Nicole

Iiih vad sött skrivet Olivia!

2012-01-10 @ 21:01:37
URL: http://niccokick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0