VAD SNACKAR DOM OM?

Igår var det lördag var typ bara hemma på dagen mötte upp emma och omer vid cirka halv 8 så drog vi till ruvejda och hämtade mina saker. Sedan drog vi vidare hem till emma och chilla där ett tag, åt glass tog sedan en till. Lite senare åkte vi till sebbe och var där med honom och malin. Lite efter 11 tog jag spårvagnen och då var tanken att jag skulle hem när jag sedan hoppade av kom jag på att jag var i närheten av joseph så ringde honom så han sprang ner och träffade mig en snabbis innan jag var tvungen att fortsätta hemåt. Just det det var en snubbe som spydde på spånkan... som tur var hade jag musik i mina hörlurar så slapp att höra ljudet men såg gjorde jag allt. Euv. Iallafall nu sitter jag hos min pappa och gör ingenting. Idag kommer jag bara vara hemma o chilla, plugga osv. Åker till mamma ikväll igen. Ha de gött!

har typ inga bilder från 2012 än därför blir de konstiga random.. vill inte ta bilder från förra året de känns så NEJ TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0