SHINE ON

Igår kväll runt 10 drog jag till julia helt spontant och sov där. Hon klippte också mitt hår i natt helt spontant haha så nu är det lite kortare men det blev bra iallafall! Idag vaknade vi typ halv 9 för vi skulle bära kortonger osv till deras nya lägenhet. Sen har vi bara tagit de lugnt. Nu lyssnar jag på bra sommarmusik och sitter o taggar som vanligt höhö. Lite senare ska jag plugga engelska wihu. Det är mindre än en vecka kvar tills jag är 16, jag är glad, jag mår bra, jag har världens finaste vänner och jag älskar mitt liv. Hihi hoppas ni mår minst lika bra det är ni värda. Kram!

hehe just det en sak till... den som fixar så att andre zuniga kommer hem till mig på lördag när jag fyller år älskar jag mest på hela jorden hihi han har överaskat jättemånga tjejer på deras födelsedagar och aa kände att jag också ville vara med om det .... hehe den som fixar det behöver inte köpa något hehehehehe (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0