PÅ LÅTSAS

Jag ska ge dig ett val som du enkelt kan välja bort. Det kommer svida till men jag behöver det jag måste ändra historien jag måste skriva om dom där sista orden. Sen kan vi låtsas att det var du som sa jag vill aldrig se dig mer, låtsas att det var du som sa jag vill aldrig se dig mer. Jag hör ditt namn och det känns fortfarande, men inte lika tungt inte lika mycket. Oroa dig inte, oroa dig inte för mig. Jag brukar låtsas att det var jag som utnyttjade dig, låtsas att det var jag som utnyttjade dig. Ingen av oss drömmer i natt jag sitter och skriver du gör annat. Men jag vet att du lyssnar, jag vet att du lyssnar på mig. Hon vet ingenting omg oss, hon vet inte ens att jag har funnits. Hon håller dig om natten så hårt att du inte kan fly. Jag brukar låtsas att det är du som träffat nån ny, låtsas att det är du som träffat nån ny. Jag ska ge dig ett val som du enkelt kan välja bort. Det kommer svida till men jag behöver det jag måste ändra historien måste skriva om dom där sista orden. För allt som var på riktigt känns på låtsas nu, ja allt som var på riktigt känns på låtsas nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0