NU BESTÄMDE JAG ATT...

... INNAN 2012 ÄR SLUT SKA JAG...

ha gått på flera konserter än vad jag gjorde 2011



ha varit i göteborg minst 3 gånger



varit på liseberg minst 2 gånger och grönalund en, och då menar jag vara där och åka karuseller inte gå på konserter



på sommaren ska jag vara så lite i norrköping jag bara kan

stå längst fram och mosas vid kravellstaketet på peace and love



besöka skåne som jag velat åka till i hela mitt liv typ



sova under bar himmel



bli duktig på att spela gitarr

vara en typsik tonåring o leva mitt liv




Kommentarer
Postat av: Ruvejda

häng med mig till malmö va?!<3

2012-01-08 @ 23:33:05
URL: http://jetaaaime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0