FÖR DU KAN INTE SE NÄR LÖVEN FALLER NER

Julia sov alltså här från igår till idag. Men hon åkte redan vid 11 imorse för hon skulle iväg med sin familj. När hon åkt somnade jag om och vaknade runt klockan 2. Åt för en liten stund sedan och nu sitter jag här o lyssnar på skön musik. Senare ska jag in till stan och träffa emely vi är nog där ett tag sedan åker vi nog hem till mig. Jag ska verkligen försöka förbättra bloggningen men somsagt så har det varit så mycket ett tag nu men jag ska skärpa mig! ha det gött!

lite bra musik skadar aldrig, älskar denna låt!

Kommentarer
Postat av: Liza

sv; Hej! Förlåt för vääldigt sent svar, har inte sett din kommentar förrän nu.

Tack så mycket :D

Håkan är världens finaste människa & ja, jag fick lite damp jag också med tanke på att han spelar i Håkans band!

2012-01-07 @ 22:21:16
URL: http://skrammelpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0