3 - 10 SANNINGAR OM MIG

1. När jag blir stor vill jag bli musikproducent eller skådespelare
2. På onsdag klockan 21 är enligt mig sveriges snyggaste kille på tv (en fotbollsspelare från götet)
3. Håkan Hellström är verkligen allt för mig
4. Konserter är det bästa som finns
5. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter sommaren som jag gör nu
6. Den här veckan har jag nog tänkt mer än vad jag någonsin har gjort tidigare på saker och ting eller mer på personer faktiskt och livet i allmänheten
7. Oavsett vad som någonsin händer kommer Emma Dahlstedt vara en del utav mig
8. I natt drömde jag världens sjukaste dröm
9. När jag blir äldre ska jag flytta till göteborg när jag sedan har tillräcligt mycket pengar ska jag flytta till london
10. Jag drömmer om att få ha äkta "my super sweet sixteen" fest någon gång när jag fyller år. :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Förstår dig verkligen med punkt 3 om Håkan! :)

2012-01-20 @ 18:44:56
URL: http://hakanhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0