EN VANLIG TISDAG

Skoldagen började med svenska nationella prov, kändes ganska bra. På eftermiddagen jobbade jag engelska och matte det gick också bra! Efter skolan var jag med emma och rebecca vi åkte först hem till mig och åt lite, senare tillbaka till stan där jag köpte en tröja på carlings. Efter det drog jag och emma till de geer där det återigen var öppet hus. Var väl kul eller något hehe. Sen åkte vi till mig igen men vi gick av spånkan redan vid marielund för att jag fick panik och ville gå av haha. Två fullisar gjorde mig dö rädd.. började nästan gråta haha vilken mes jag är! Men det var faktiskt sjukt läskigt. Nu har emma åkt och jag sitter här och lyssnar på håkan för tillfället. Imorgon ska jag ta hål i örat eftersom jag aldrig gjorde det igår heheh. Nu vet jag inte vad jag ska skriva längtar till mina skor som jag beställt hihi. Ha det bra! P.S livet äger!

haha gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0