DU ÄR MITT HJÄRTA

Även fast vi inte ses så ofta. Även fast vi inte ens pratar varje dag. Så är du min bästa vän. Du vet det, lika så jag vet att när vi inte pratar har vi ändå varandra. Allt vi gått igenom, allt vi kommer gå igenom. Du kan få mig att skratta tills det verkligen känns som att jag ska gå itu för att jag inte orkar mer. Du kan också få mig att bli sådär irreterad att jag får damp. Dig kan jag gråta med. Dig kan jag lita på. Du är bäst även om jag hatar dig ibland. Du är bland det finaste jag har och jag kommer aldrig lämna dig. Jag älskar dig mitt hjärta, så himla mycket.


Kommentarer
Postat av: Emma

Olivia, min bästavän. Du är så bra, kommer alltid att finnas hos dig. Och även om vi inte pratar hela tiden längre så vet vi båda vart vi har varandra, och det känns så skönt. För jag vet att jag kan ringa dig när som helst om jag vill bara för att gråta ut. Jag älskar dig massor!

2012-02-16 @ 22:47:09
URL: http://emmadahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0