12 - 15 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

1. Jag har varit kär i 2 st i hela mitt liv men gillat hur många som helst, jag har väldigt stora skillnader på dom sakerna
2. Jag har fotfobi av andra männsikor men älskar mina egna fötter
3. Jag verkligen älskar musik som är på svenska
4. Jag skriver egna låtar men har det mesta för mig själv
5. Det bästa som finns är konserter, karuseller och sena sommarkvällar
6. Jag har väl någon slags dröm om att kyssa justin bieber trots att jag inte är något fan av honom
7. Om man kollar på 1.an så är det egentligen 3 och inte 2 eftersom jag är kär i någon nu
8. Jag är verkligen as höjdrädd!
9. Ibland räcker det att jag tänker på håkan hellström så börjar jag gråta
10. Jag lyssnar just nu på hoffmaestro
11. När någon säger att jag är konstig tar jag det som en komplimang för jag vill inte vara som alla andra
12. Göteborg är sveriges finaste stad och england är världens finaste land
13. Mina föräldrar skildes när jag var 6 år
14. Jag tycker att skånska är ashett!
15. Under hela mitt liv har jag gått omkring och väntat på dagen då jag blir 17

åh vad jag saknar! emely, julia ruvejda och jag!

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Så jävla fin bild, älskar den!!! <3

2012-02-04 @ 13:47:14
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0