vet att jag skrev att jag skulle sluta skriva ...

... om min vardag osv, men kände att bloggen blev väldigt jätte tråkig. Så börjar nog med det igen, kanske inte varje dag men nångång ibland. Just nu sitter jag och lyssnar på lugn musik o äter flingor & fil. Den enda jag kan äta typ som jag inte spyr upp igen.. är magsjuk eller något hoppas de går över snart. Igår var jag nere på stan med julia & tobbe. Senare gick julia o jag hem till henne åt mat och kollade på idol! Somnade som vanligt inte förs sent inne på natten, får ryck på mina sömnproblem kan verkligen inte sova även om jag är trött. Någon som har nåt bra tips på hur man kan somna får gärna kommentera det! Kram <3

bild på julia & mig ungefär ett och ett halvt år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0