TAGGA HÅKAN PÅ FREDAG !

Japp, du läste rätt. Tiden går så sjukt fort jag minns när det var månader kvar.. Iallafall på fredag ska jag och emma upp till storstaden för att se Håkan Hellström ännu en gång. Sist vi såg han var i juli och det var så jävla grymt ! Ja så nu sitter jag här och taggar förfullt. Ska ta ledigt från skolan osv vi tar en buss härifrån Norrköping 04.00 , lite osäker när vi kommer fram till city terminalen i stockholm men runt 6 nångång tror jag. Då går vi direkt därifrån till Djurgården där vi ska köa. Konserten börjar 20.00 så vi kommer sitta där i stort sätt hela dagen. Men det är så jävla värt det. Håkan min gud, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0