sjuk

Vaknade lite efter ett och mår sämst. Helt genomförkyld, asont i halsen, ont i huvet, feber osv.. Skolan börjar ju på tisdag igen så hoppas jag hinner bli frisk till dess. Eller rättare sagt jag måste bli frisk till dess. Skulle egentligen träffat kelly idag men nu mår jag såhär så har varken ork eller lust. Snart ska jag försöka få i mig lite mat hur nu det ska gå till. Jag brukar aldrig kunna äta när jag har feber men aa vi får se om jag får i mig nåt. Igår var emma här en stund hade saknat henne så ! Jag cama också med min saknade lucas. Eftersom jag är sjuk kommer jag bara glo tv, se på film osv idag hoppas jag mår bättre imorgon. Kram !



HÅKAN HELLSTRÖM OM 6 DAGAR !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0