OM DU VILL HA MIG , NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT

Fikade nyss med min mamma och min storebror. Det var massa mys! Sitter just nu i min säng och fryser lite , men jag gillar det. Med Håkan Hellström i öronen är det så underbart. Funderar på om jag ska sätta upp massa affisher på min vägg eller om jag ska städa.. Iallafall så kommer denna dag att spenderas hemma med familjen, sånt är så himla mysigt ibland om jag ska vara ärlig. Det fanns en tid då jag aldrig gjorde något med familjen vilket är sorgligt. Bloggar kanske mer senare annars hörs vi imorgon, puss ha det bäst!

Sådär mycket folk var det på gröna lund när håkan hade konsert där, + alla som inte syns och som står utanför som inte ens fick komma in .. iallafall 13 timmars köande var det värt stog vid staketet och dog .. så mycket kärlek ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0