jag blir så trött på den varma sommaren, jag blir så trött på den kalla vintern, blir trött på natten blir trött på dan

Tjena! Sitter o lyssnar på lars winnerbäck och tittar ut på höstlöven som faller ner från träden utanför fönstret. Så himla mysigt med höst måste jag säga! Iallafall idag var det skola dagen gick rätt fort , jag hade mitt första idrottspass i 9an men de var rätt kul, upptäckte dock att min kondition sög och att jag blev ovanligt svettig. haha. Iallfall efter skolan drog ja me min mamma o min låtsas pappa o kolla på en lägenhet på söder. Det var fint vi får se hur de blir. Senare var jag me julia, ruvejda, sergio, lalla, mange, ante & kim i hegeby & brånnestad. När jag kom hem kolla jag på idol de börjar om typ en kvart igen då får man se vilka två som går vidare. Jag röstade faktiskt på Leonard & Hampus (a) så hehe ja håller tummarna för dom nurå! Imorgon är det en ny dag med nya tag! Ska stå i cafét hela skoldan typ kul samtidigt som det inte är kul ... hm.. Hoppas dagen går fort iallafall. Får se vad jag hittar på imorgon. Nu har jag iallafall helt bestämt mig att jag ska se ulrik i linköping med mina fina vänner. Får pengar i helgen så köper min biljett nästa vecka! Ha de bra , puss

En jättesöt bild på sergio mig & ruvejda från kulturnatten! Haha vi bjuder..

Kommentarer
Postat av: emely

sv: Jag vet, jag med...

2011-09-26 @ 22:00:43
URL: http://paypaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0