DEN HÄR NATTEN KOMMER DÖDA MIG OM JAG INTE FÅR VA MED DIG

Vet ej om jag kommer hinna blogga något imorgon. Kanske när jag kommit hem från skolan annars är det här de sista inlägget innan söndag. Imorgon efter skolan ska jag alltså hem till emma. Vi ska köpa massa mat osv.. På natten mellan torsdag och fredag tar vi en buss klockan 04.10 från norrköping till stockholm. Har alltså tagit ledigt från skolan då. När vi kommer fram ska vi gå till djurgården och grönalund och börja köa. Vi ska köa i 14 timmar och hoppas på att komma så jävla långt fram som de bara går. Okej ursäkta mitt språk men har verkligen just nu. Sitter o lyssnar på håkan som en jävla idiot me maxad volym. jag vet inte vad jag ska säga ja finner inga ord. Ni som känner mig vet att håkan verkligen är min gud jag är helt besatt i honom och ja har lyssnar på honom sen jag var liten osv osv.. Vet helt seriöst inte vad mitt liv hade varit utom honom. Jag träffade honom i juli denna sommar och han pratade med mig !!!!!!!!!! okej förlåt men ingen förstår lyckan jag hade då och har än.. Vi kommer tillbaka till norrköping runt 5 eller något på lördag tror jag ? Vi ska sova hos en random jag inte känner hehehe alltså daaaaaamp. OKej förlåt men aa hare bra för de ska jag fan ha !!! Bye !!!

lite bilder på mina håkan saker
affisher över sängen

mina två håkan autografer

lyriken från låten " nu kan du få mig så lätt " som sitter över mitt skrivbord

två håkan biljetter som också sitter på väggen över skrivbordet

mina håkan skivor, beställde en till i förrgår och en vinyl skiva från way out west

min håkan väska

mina håkan tshirtar , har även en tjocktröja med håkan som jag delar med emma och just nu är den hos emma så kunde inte fota den.

min håkan bok


Det var allt jag hade bild på , har även en live dvd från peace and love 2009 , och har beställt en live vinyl från way out west 2010, hans album " försent för edelweiss " och hans film som kommer ut i novemeber !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0