VI SOFTAR PÅ STATIONEN

Bloggningen har sugit , jag vet förlåt. Imorgon efter skolan hänger jag med kelly hem till henne direkt. Sedan drar vi till stan och sen på kvällen ser vi på idol hemma hos henne osv. Tror inte jag kommer blogga förs sent på lördag igen för tror jag kommer hem ganska sent från kelly imorn och då ska jag duscha osv. Sedan tidigt på lördag åker jag med min familj till stockholm för att fira mina kusiner som bor där. grattis till dom! Och aa tror vi kommer hem sent på lördagen eftersom vi inte kunde sova över osv. På söndag ska jag träffa emma & omer kanske viktor också? Iallafall sov gott och ha en bra helg för det ska jag ha! Puss :*

Åt detta förut och det var faktiskt ovanligt gott, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0