VAD JAG BRYR MIG OM NU ÄR ATT DU KOMMER NÄRA MIG ÄVEN OM DET ÄR FÖRSENT ATT ÄLSKA DIG

Emma gick för en stund sen, vi var på stan och jag köpte min ulrik biljett! Sedan gick vi hem till mig och pluggade .. Är så jävla trött så jag kommer däcka närsomhelst och klockan är bara några minuter efter åtta.. Det känns som att jag har miljoner arbeten att göra till imorgon och kommer inte fixa ett enda pga flera skäl. Det enda som duger är engelskaglosorna allt annat är bajs. Har pluggat men inget fastnar och ååh har lite damp och mina tårar rinner för att jag gäspar och ja det är sant så trött är jag. Imorgon är det fredag vilket innebär skola, efter skolan imorgon ska jag ta en fika på stan med min vän ellinor! Efter det drar jag till pappa och där ska jag istället för att se på idol se på 2 steg från håkan som har premiär på tv imorgon samtidigt som idol såklart men ja självklart väljer jag att titta på håkans film! Får se idol senare när det är snabbgenom gång och röstning osv.. ååh kan inte förklara känslan jag har av att jag ska se en film om honom. För bra för att vara sant, bästa håkan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0