DET KANSKE KOMMER EN FÖRÄNDRING

Nu är det bestämt att jag ska bo hos pappa varannan vecka, var emot det förut men nu ser jag fram emot det. Är hos honom nu dock ska jag till mamma imorgon igen för pappa åker iväg till stockholm och orkar inte ta hand om mig själv så aa. Ska strax se det nya avsnittet av 15 riktigt bra faktiskt. Iallafall snart är vintern här o jag längtar som en idiot! Taggar peace and love som en galning också kan jag säga haha. Bara knappt 8 månader kvar ju! Ska försöka köpa min biljett redan i januari, biljetterna finns ju redan att köpa och det är ju en jävla massa folk som ska dit så aa.. Hoppas ni har en fin kväll , puss på er :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0