2 STEG FRÅN HÅKAN

igår hade alltså 2 steg från håkan premiär på tv. Jag vill säga så mycket men det går inte, för vad jag än säger så räcker det inte till. Håkan är så mycket mer för mig än bara en människa. Några tårar rann såklart ner för min kind, satt och log typ under hela filmen. Rös som en idiot vid vissa tillfällen. Lite awesome att konserten jag och julia var på 2010 var med i filmen. Åh älskade håkan. Den är på tv imorgon igen får se om jag hinner se den då med. Det handlade också om ett håkan-fan. Och i slutet av filmen hände något otroligt, vill inte säga vad som hände för er som inte såg filmen som har tänkt att se den men gud vad berörd jag blev. Håkan slutar aldrig förvåna mig, han gör så jag älskar honom mer och mer för varje sekund som går. En väldigt sevärld film även om man inte tycker om håkan, det är en bra film, med många bra & fina ord. Filmen har också en väldigt bra mening.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0