100 FRÅGOR

1. Hur gammal är du om fem år?
20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min mamma!

3. Hur lång är du?
ungefär 1.60

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hm.. , kniven i hjärtat tror jag.

5. Vem ringde du senast?
Julia

6. Vem ringde dig senast?
Emely

7. Hur löd dmet senaste sms:et du fick?
":( <3 "

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
en halvtimme sen typ

11. Vilken ögonfärg har du?
blågrå

12. När vaknade du i dag?
första gången 06.45 andra gången 14.52

13. Vilken är din favoritjulsång?
Min julskinka har rymt!

14. Vilken är din favoritplats?

ihoptryckt längst fram vid ett staket med håkan på scenen!

15. Vilken plats föredrar du minst?
vet ej

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om 10 år befinner jag mig i Göteborg med min sambo.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörker

19. Hur stor är din säng?

liten

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
nån stor tröja och trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 st för tillfället

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Norrköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
på sommaren barfota , på vintern tjocka sockar! på våren/hösten strumpor

26. Är du social?
Om jag är med människor jag kan slappna av med så ja!
27. Vilken är din favoritglass?

Blåbär!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
chokladpudding med grädde eller äpplepaj med vanlijsås!

29. Tycker du om kinamat?
Jorå

30. Tycker du om kaffe?
lite, om jag får dränka det med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
brukar inte äta frukost men om så juice eller oboy, läsk om det finns (a)

32. Sover du på någon särskild sida?
på höger sida eller på mage

33. Kan du spela poker?
har kunnat men har glömt bort

34. Tycker du om att mysa/kela?
absolut

35. Är du en beroendemänniska?
beroende av Håkan <3

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja

37. Vill du ha barn?
aa

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, lite spanska, lite grekiska, lite thailändska och norska!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
japp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
beror helt på

41. Vad spenderar du helst pengar på?
konserter

42. Äger du dyrbara smycken?
använder typ inte smycken men har ju en del..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Idol!

44. Kan du rulla med tungan?
neeee

45. Vem är den roligaste människan du känner?
hm... känner många!

46. Sover du med gosedjur?

nej inte längre

47. Vad har du för ringsignal?
let's do it again

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
vissa

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mitt linne jag har på mig
50. Flirtar du mycket?
haha

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nope

53. Vilken var den senaste boken du läste?
bara inte du

54. Läser du dagstidningen?
ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
inte för tillfället

56. Dansar du i bilen?
alltid

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
east fm just nu

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
nåt skolarbete

59. När var du i kyrkan senast?
minns inte

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Just nu är min favoritlärare mats

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
haha en natt pallar inte mer

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte

63. Vad lyssnar du på just nu?
miami biatch

64. Har du varit med i tidningen?
ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?
haha vet ej

66. vem träffade du senast?

min mamma men om du menar träffa som kompis så emely

67. Vad är det för färg på din tandborste?
rosa & vit

68. Hur imponerar man på dig?
man är sig själv!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
emma

70. Har du någon piercing?
nepp

71. Din största vinst?
vet ej

72. Civilstånd?
singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, olika bloggar, tvplaneten, tv4, håkanhellström
74. Är du fåfäng?
vetifan vad de är för nåt

75. Ångrar du någonting du gjort?
nej

76. Hur gammal är din pappa?
43

77. Vilket är ditt drömjobb?
musikproducent

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
ja, gått på många fler håkan konserter!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
groda, katt

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Jag tycker om en pojke och jag har inte sagt det till någon och tänker inte säga vem om någon frågar heller

2. jag ska kanske få en katt

3. jag vill verkligen bo i göteborg

81. Svär du ofta?
ja

82. Sverige när det är som bäst?
En sen varm sommarkväll

83. Kan du åka slalom?
nej

84. Vad har du ätit i dag?
pasta köttfärsås, kex , krov me bröd

85. Vad har du för utbildning?
ingen än sålänge

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

mina ögon

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
vet inte

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag är mig själv!

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Jag blir väldigt lätt avis på saker och ting

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
vad menas?

91. Saknar du något?
ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
är väl olika från person till person , jag tycker inte det egentligen men det är klart att det är roligt me födelsedagar!

93. Vad gör dig ledsen?
olyckig kärlek, vänner som sviker, folk som dör och att folk inte kan acceptera alla andra som dom är

94. Vad gör dig glad?
Mina vänner, håkan hellström

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej

96. Vad ska du göra i helgen?
kanske gå på bio och träffa emely

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha mycket

98. Vad har du för laster?
u say wut?

99. Vem är din förebild?
håkan hellström & avril lavigne

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
sjunga med i låten och vänta på mat!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0