SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

anonym - vem gillar du?

Alexander heter han (:

sara - oskuld?

Ja

jenna - vem står dig närmast?

kelly & emma

alex från linköping - är du bra på att suga kuk?

Har aldrig gjort det så lite svårt att svara på den frågan

isabelle - har du blivit fringar?

Ja

skriv 5 kändiskillar som du tycker är snyggast (lägger in bilder istället)



clara - favoritfilm?

2 steg från håkan

anonym - nämn 5 saker du inte klarar dig utan

håkan hellström, mat, mina närmaste vänner, sömn & min mobil

anonym - vad gillar du inte för mat?

jag tycker inte om gurka, dock är det ingen maträtt men aa. Äter det mesta faktiskt men jag gillar inte ärtsoppa eller blodpudding!

anonym - tycker du att robin espander är snygg?

han ser helt okej ut i mina ögon

emely - vad får dig att sticka ut från mängden? hur mycket pengar skulle du kunna ge för en dag med håkan? varför är du & jag vänner?

1. jag tycker själv att jag är väldigt speciell, men vet dock inte om andra människor ser det.
2.
jag skulle kunna ge alla pengar jag hade, är dock inte så rik på pengar men kanske rik på saker så skulle kunna offra allting jag äger faktiskt.
3. Vi är vänner för att du är en helt underbar person och en utav få jag verkligen litar på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0