MINNEN AV APRILHIMLEN

Igår gjorde du mig ännu mer kär i dig än vad jag trodde man kunde bli, alldeles nyss gjorde du mig fullständigt förälskad i dig på riktigt. Jag går snart sönder av lycka, hade det här varit på dagen hade jag ringt någon och typ skrikit. Men eftersom att det nu är natt kan jag inte göra det. Så ni som läser det här innan jag hinner ringa jag kommer ringa dig imorgon och ha en jävla massa damp. Ursäkta detta röriga inlägg men alltså OMG okej nu ska jag försöka att ta det lugnt hur nu det ska gå till jag är helt sprallig just nu och håller på att gå sönder, jag dör med andra ord. Nu ska jag lyssna på magiskt men tragiskt med håkan och sedan försöka somna. I natt ska jag drömma om en fin pojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0