LET'S DO IT AGAIN

Har precis käkat dagen har spenderats med kelly & emma lönn. Igår sov jag hos kelly till idag det var massa roligt! Igår var vi också med mark. Vi gjorde allt och inget, gick omkring på stan som vanligt typ. Nu ringer melodie mig så ska väl svara antar jag... Så nu har vi pratat klart haha. Vi pratade om torsdagen och lite annat hon e knas. Iallafall vet inte riktigt vad jag ska säga sitter just nu och lyssnar på jättehög musik och sjunger med som värsta idioten. Ha en fin fortsatt tisdag , kram!

hehe konstig bild, kelly har målat mina naglar och idag har jag på mig skjorta!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: HAHA kul men en som läser ialalfall <3

2011-11-01 @ 16:49:07
URL: http://emmadahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0