VI KÄKAR SKINKA, STJÄRNAN BLINKAR!

Tjena bloggen! Idag var det skola som vanligt.. somnade nästan på engelskan.., på lunchen drog jag julia & emely och käka kyckling kebab, åååh det är så nomnomnom! Efter skolan gick jag hem till julia, hon var redan hemma eftersom hon slutade tidigare än mig idag. Vi har ******** det var kul. Ni kommer märka senare vad jag pratar om. Sitter just nu och lyssnar på kent om ett tag ska jag plugga musik som jag ska redovisa på torsdag. Imorgon efter skolan ska jag träffa emma och vi ska gå på bio. Breaking dawn blir det, ååh har hört både bra och dåligt om den men jag tror jag kommer bli galen i den som jag är i dom andra twilight filmerna. Ha det gött , kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0