STUDIEDAG IMORGON!

Idag är det torsdag, skoldagen var riktigt seg men eftermiddan/kvällen blev lyckad tyckte jag. Efter skolan var jag med julia och emely vi gick på stan o flumma. Lite senare var vi också med hampus & gustav. Sen kolla vi chris medina endå.. jag ville inte ... jag trodde inte att vi skulle.. vi skulle väl inte? Men vi kolla endå alla verka ha kul utom jag, jag ville därifrån, hade ont i benen orka inte stå, såg ingenting, svettades ihjäl osv osv.. Iallafall så filmade hampus mig när vi kolla på chris så hoppas han inte lägger upp de nånstans gjorde värsta minen... iallafall aa imorgon är det studiedag för min del, verkligen jätteskönt! Ska sova ut länge. Ha en fin torsdag allesammans & ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0