ONSDAG + TORSDAG

Onsdagen började med att det var julavslutning. Åt skumtomtar och drack julmust, fick betyg och kollade på julshowen. Kom hem ungefär halv 12 efter att sagt hejdå till alla. Somande nästan direkt och vaknade ungefär 16.30 då byta jag kläder och fixade till mig lite. Åkte till pappa och hämtade lite saker. Senare mötte jag upp julia ruvejda och emely. Vi gick ut och åt på världens bar. Riktigt god mat och sjukt mysigt där inne. Vi satt i ett rum som påminde om håkan. Det gillas starkt. Efter vi hade käkat gick vi till ica och köpte läsk, godis, energidryck. Jag och julia gick sedan hem till henne för hon skulle hämta saker. Efter det drog hon och jag till kulturhuset där ruvejda o emely var med naim och joseph. Satt med dom där till det blev inne i natten. Det var kul. Sedan vandrade jag och julia hem till mig och sov.

Idag vaknade vi typ 10. Klockan 12 var vi på mc och käkade frukost. Sen gick vi till julia och gjorde allt o inget. Senare på eftermiddagen kom emely och ruvejda så åkte vi till åby och träffade rasmus och lukas. Det var kul men kallt. Nu sitter jag här lyssnar på musik och längtar till morgondagen. Ha det fint, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0