MYSFREDAG SEG LÖRDAG

Igår var det fredag igen och jag julia ruvejda & anton sov över hos emely. Vi gjorde allt och inget. Åt pannkakor, dunkade musik och dansade, myste framför en fin film & pillade lite på varandra. Det var mys. Somnade typ 5, 6 nånstans och vaknade klockan 9 typ av att anton pillade mig i ansiktet. Haha. Iallafall är helt seg idag men det är okej för det är dåligt väder utanför fönstret. Nu är jag hemma hos mamma i stan, åker till pappa om några timmar. Känns som att vi redan har lov men dock har vi ju inte det men jag mår bra. På måndag börjar vi halv 10, vi ska se på film käka godis och baka pepparkakshus. På tisdag ska vi städa på förmiddagen och får gå hem vid lunch. På onsdag är det bara en liten avslutning sedan är det jullov! Hoppas ni har det fint, kram!

btw, finns massa bilder men dom har emely så lägger nog inte lite någongång, men det kan dröja bara så ni vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0