IGÅR VAR JAG LEDSEN, IDAG ÄR JAG GLAD

igår var jag ledsen, riktigt jävla ledsen. Men sedan fick jag reda på lite andra hemskheter av någon annan, då insåg jag att jag var ledsen helt i onödan. Insåg att mitt så kallade "problem" inte var nånting i jämförälse med någon annans. Idag är jag glad och det är bra, jag är taggad som satan till peace and love har sagt det massa gånger så kunde lika gärna säga de igen, har fått sån jävla pepp av alla videos och helt ärligt har jag börjat fundera på om jag ska till way out west också.. Peace and love är i början av sommaren, världens bästa start typ way out west är i augusti alltså ett grymt avslut också. Men först o främst är det peace and love som gäller för min del sen får man se hur mycket pengar man har kvar!

Kommentarer
Postat av: ruvejda

way out west är gryymt

2011-12-02 @ 18:27:32
URL: http://jetaaaime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0