GLAD TJEJ HÄR!

Kom precis ut ifrån duschen, gud vad skönt det var! Är väldigt trött så lägger mig nog ganska snart. Idag firade jag jul för sista gången detta år men väntan på den guldvärda julklappen var värd! Som ni såg fick jag en biljett till peace and love som jag tjattrat så mycket om! Nu är den verkligen min på riktigt åh jag är så sjukt glad. Fick andra fina presenter, pengar, massor utav fina naglack, massa presentkort till bio, alla tre twilightfilmer, ett jättestort badlakan, duschtvål, mascara godis osv osv! Jag är sjukt nöjd, hoppas ni också blev det! Imorgon får jag för första gången på mitt jullov sova ut utan någon väckarklocka! Gud vad jag ser fram emot det, ni förstår inte! Så jag ska sova tills jag vaknar. Sedan någongång drar jag och ska träffa joseph får se vad vi hittar på! Somsagt uppdateringen kommer bli bättre nu, varit lite segt under julen bara! PUSS!

jag & emma igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0