DAGEN INNAN JULAFTON

Idag mår jag bra, imorgon mår jag bättre.

Förut var jag på stan med emely mycket folk i julstressen. köpte iallafall lite presenter. Sen tog vi det lugnt och satt och småprata på mc en stund innan jag var tvungen att dra mig hemåt. När jag kom hem åkte jag min mamma och min låtsaspappa till våran lägenhet i haga som vi fick nykeln till idag! Flytten kommer ske efter allt ståhej är över, så  himla mycket just nu. Ikväll ska jag äta julmat med min "mammafamilj" eftersom jag inte kommer göra det imorgon pga att jag kommer fira jul med min "pappafamilj" på julafton och hans släkt. Det ska bli mys, mina kusiner från stockholm kommer hit, har inte träffat dom sen i början av sommaren. Lite senare ikväll tror jag att jag o julia ska till kulturhuset vet inte om emely kanske hänger med också. Tror inte det kommer bli så mycket bloggning imorgon, men något inlägg lite senare ikväll hinner jag nog med. Ha det gött, puss!

lite bilder från i onsdags


blev förälskad i dessa skor som stod mitt på golvet i kulturhuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0