2011



Höll du några av dina nyårslöften?  Hade inte direkt några.

Dog någon som stod dig nära?
Nej ingen jag kan säga jag stod riktigt nära.
Vilka länder besökte du?
sorgligt nog var det nog bara sverige
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
snö på julafton
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
5 juli - då jag fick håkans autograf
Vad var din största framgång 2011?
alltså jag fattar typ inte frågan HAHA!
Vad spenderade du mest pengar på?
saker som har med håkan att göra
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
håkan hellström - shelley, fest hos mange, wtf låten.. mfl..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare
Vad önskar du att du gjort mer?
gått på fler håkan konserter
Vad önskar du att du gjort mindre?
spenderat så många timmar utan att göra nånting
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
denna dator
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
fira?
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
lite olika faktiskt.. men typ chill u know ;)
Vad fick dig att må bra?
mina fina vänner, min familj & håkan
De bästa nya människorna du träffade?
karl hagvall, sergio adaros, sofia jilmas & joseph maalouf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0