20 DECEMBER 2011

Skolan gick snabbt dock var det tråkigt, slutade typ halv 11. Gick hem käka fixa mig lite, senare gick jag ut och träffa kelly vi gick på stan. Sjukt kallt ute. Senare vid klockan 6 kollade vi på moa lignell & amanda fondell som spelade i linden! Tog lite bilder sa några ord osv. Har inte bilderna än men dom kommer upp när jag har dom. Amanda och jag har en likadan gitarr, tyckte det var lite kul. Iallafall grymma är dom. Efter det gick jag o kelly och köpte bullar följde med henne hem en snabbis sedan stack jag hem. Nu har jag precis ätit pannkakor, jag är glad, jag mår bra! Hoppas ni också mår bra, puss!

sommar..

Kommentarer
Postat av: Emely

Haha erkänn att det är mitt ben? X)))) <3

2011-12-20 @ 20:59:57
URL: http://paypaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0