1 DECEMBER

Var är snön?

Iallafall hemma från skolan idag också min jävla influensa är dumihuvet. Ska dra mig dit imorgon iallafall. Pluggade lite svenska nyss kände att det var längesen. Roligt var det också för den delen. Nu lyssnar jag på fina låtar och önskar att jag kunde se snöflingor falla ner från himlen utanför mitt fönster men icke sa nicke. Ska snart äta mat, min gulliga mamma håller på att laga mat just nu men vet dock inte vad det är för något, hoppas på något gott! Jag saknar håkan och tycker att han kan komma tillbaka nu. Snart är det jul också vilket jag ser fram emot eftersom jag vet vad jag ska få i julklapp och är så jävla glad för det hihi! Är väldigt sugen på att lära mig låten järnspöken av kent på gitarr men har ingen ork till det och min storebror är inte hemma så han kan inte hjälpa mig. Jag vill åka till göteborg dricka svart kaffe och leta efter håkan. Nu knacka mamma på dörren och sa att vi skulle äta så avslutar väl här då, hoppas ni mår bättre än mig kram!

just det, jag vill vara på ett nöjesfält med någon jag tycker om också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0