utveklingsamtal nästa

Gick upp för ca tjugo minuter sedan , sitter och lyssnar på avril lavigne och försöker piggna till. Ska snart gå till köket och äta något innan jag fixar till mig. Har utvecklingsamtal 13.45 Efter samtalet går jag hem och packar sedan ringer jag emma ska ju sova hos henne i natt. Hennes pappa kommer och hämtar oss hemma hos hennes mamma ikväll runt 18 om jag inte minns fel ? Så ikväll befinner jag mig då i åby där hon bor. Väldigt längesen jag var där nu så de ska bli massa skoj ! kameran följer med så några bilder blir det nog också. Ska se om hon kan hjälpa mig med headern senare i eftermiddag så jag får upp den på bloggen någon gång ! Men nu ska jag ta mig något att äta , vi höres pusss :*

bild på mig och emma från i vintras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0