piercing ? färga håret ?

Har funderat väldigt länge på om jag vill pierca mig, vart , när osv  .. Jag har kommit fram till att jag vill men jag ändrar ställe typ hela tiden.. Från början ville jag ha snakebites , sen bara ett hål i underläppen, sen i näsan, i ögonbrynet, naveln ,tungan , i min skrattgrop, osv .. Så nu undrar jag vad tycker ni ?! Sitter fortfarande hos emma och hon tåg just hål i sitt öra med en säkerhetsnål haha blev också lite sugen så aa.. ! Har också funderat väldigt mycket på att färga håret, vissa dagar vill jag ha blått, rött osv.. medans vissa vill ja ha svart eller mörkbrunt.. Men aa säg gärna vad ni tycker och ge mig tips o råd osv.. :D

en bild från i natt ^.^



Kommentarer
Postat av: sophie

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett galet snyggt smycke :)<3

2011-08-23 @ 18:02:07
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0