lång dag

Det har varit en väldigt lång dag, satte väckarklockan på 9 men gick inte upp ur sängen förs 10.45. Var vid skolan ca halv 12. Första skoldagen var rätt okej endå, de enda vi gjorde var att sitta i klassrummet , fick nya material sen typ babbla vår lärare om massa. Sedan klockan 14.00 när vi slutade cykla jag julia och emely fort som tusan till vasa parken för att ulrik munther sjöng och signerade där. Efter signeringen stack jag hem o fixa lite saker sen stack jag tillbaka till dom andra. Var bakom scenen typ hela tiden och fy sjutton vilket drama det var. Orkar inte berätta allt som hände, ena sekunden var allt asbra sekunden efter mådde jag skit , sen var jag förbannad o allt möjligt. Känslorna gick upp och ner hela tiden kan man säga. Orkar inte ta upp varför här men nu är de mesta typ bra förutom att jag är så jävla trött men kan inte sova och min väckarklocka ringer om 3,5 timma. Morgondagen kommer bli mycket jobbig och lång känner jag. Ska upp klockan 6 sen möta emely 07.30. Klockan halv 9 börjar skolan och slutar sedan 14.15 men ska försöka att få gå tidigare för jag och emely ska ta tåget till linköping för att gå på rix fm där osv. Får se hur allting blir men kommer antagligen inte blogga igen förens imorgon natt. Ha de bra (:

några bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0