kebabrulle för 29 kr ? Ja tack !

Nu är min storebror påväg att hämta våra kebabrullar, endast 29 kr styck. Galet niiice ! fett hungrig nu också så de ska bli riktigt gott. Senare ska jag ta ut en byrå i mitt rum och ta in en ny som jag fått , hoppas de blir fint ! Egentligen ska nästan allting i mitt rum ut , ska typ göra om hela rummet men jag tar lite i taget. rensade alla mina kläder förut också. Sjukt mycket kläder som ska kastas och inte alls mycket som jag har sparat. Så nya kläder är något jag verkligen behöver just nu ! Imorgon är det klassfoto som gäller , vet redan vad jag ska ta på mig osv så de känns skönt så jag slipper få panik ikväll / imorgon bitti. Kommer antagligen få sitta ner som vanligt men de funkar. Efter jag käkat ska jag nog plugga lite NO så jag fixar det jag inte fick godkänt på. Imorgon är det också fredag vilket betyder att jag ska åka till pappa. Hm.. inte kul men har inget val så vad ska jag göra. Men aa är ialllafall på lite bättre humör än vad jag var förut tänkte jag precis säga men nej så är det inte för just nu tog min tid på spotify slut ..åååh. Så nu får jag logga in på något av mina andra konton och hoppas på att det finns tid kvar där annars kommer jag få ett ryck. Men aa hare bra puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0