förlåt för sämsta uppdateringen !

Nu är jag hemma efter att ha varit hos ellinor hela helgen. Det har varit grymt. Kollat massa film, drogat ulrik och varit allmänt flumma. Senare ikväll ska jag packa osv eftersom jag och resten av alla 9or på skolan åker till gamleby imorgon. Så det kommer vara dålig uppdatering nästa vecka med, datorn tar jag inte med mig dit. Men däremot när jag kommer hem så kommer jag ha massor att berätta och massa bilder osv, så kameran följer ju såklart med ! Är där från måndag till fredag så ja på fredag blir väl nästa inlägg om jag inte bloggar mer ikväll vilket jag nog kommer göra. Hoppas ni har de bra för de har jag.

en bild på mig från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0