för du är det finaste jag vet när allt annat känns falskt och fel

Sitter och drogar ulrik som jag sa i inlägget innan. Snart ska jag börja fixa mig för att sedan möta upp emely och julia kanske viktoria och någon mer också. Vi ska gå på marknaden och åka karuseller osv eftersom det är sista dagen på augustifesten. Kameran hänger nog med så det kommer säkert upp bilder sen. Och jag ska fixa headern har bara inte haft tid till det nu när det varit så mycket. Men den kommer nog i början av nästa vecka iallafall. Vet inte vad jag ska skriva nu ska gå och hälsa på mammas kompis som precis kom hit. Ha de bra, puss

Vi chillade galet med swingfly på grand hotell !


Kommentarer
Postat av: linn andersson

hihi sötnosar! :D

btw, har frågestund på bloggen nu under ett tag, checka in och släng dit en liten fråga vettja!

2011-08-20 @ 22:26:27
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0